starodruk
Autorem tej wspaniałej księgi wydrukowanej w weneckim warsztacie w 1598 roku jest Cesare Vecellio. Dołączył on do warsztatu swojego sławnego kuzyna Tycjana przed rokiem 1548, a księgi publikował od roku 1570. Księga oryginalnie zawierała 420 drzeworyty przedstawiające kostiumy autorstwa Christophera Kriegera. Jest to kulminacja trendu który w połowie XVI wieku zapoczątkowała seria rycin kostiumowych autorstwa Enei Vico. Pierwsza część księgi przedstawia ubiory europejskie, wliczając Turcję osmańską, druga zaś stroje z Afryki i Azji, między innymi perskie, mauretańskie czy arabskie.
Autorem tej wspaniałej księgi wydrukowanej w weneckim warsztacie w 1598 roku jest Cesare Vecellio. Dołączył on do warsztatu swojego sławnego kuzyna Tycjana przed rokiem 1548, a księgi publikował od roku 1570. Księga oryginalnie zawierała 420 drzeworyty przedstawiające kostiumy autorstwa Christophera Kriegera. Jest to kulminacja trendu który w połowie XVI wieku zapoczątkowała seria rycin kostiumowych autorstwa Enei Vico. Pierwsza część księgi przedstawia ubiory europejskie, wliczając Turcję osmańską, druga zaś stroje z Afryki i Azji, między innymi perskie, mauretańskie czy arabskie.
Autorem tej wspaniałej księgi wydrukowanej w weneckim warsztacie w 1598 roku jest Cesare Vecellio. Dołączył on do warsztatu swojego sławnego kuzyna Tycjana przed rokiem 1548, a księgi publikował od roku 1570. Księga oryginalnie zawierała 420 drzeworyty przedstawiające kostiumy autorstwa Christophera Kriegera. Jest to kulminacja trendu który w połowie XVI wieku zapoczątkowała seria rycin kostiumowych autorstwa Enei Vico. Pierwsza część księgi przedstawia ubiory europejskie, wliczając Turcję osmańską, druga zaś stroje z Afryki i Azji, między innymi perskie, mauretańskie czy arabskie.
Autorem tej wspaniałej księgi wydrukowanej w weneckim warsztacie w 1598 roku jest Cesare Vecellio. Dołączył on do warsztatu swojego sławnego kuzyna Tycjana przed rokiem 1548, a księgi publikował od roku 1570. Księga oryginalnie zawierała 420 drzeworyty przedstawiające kostiumy autorstwa Christophera Kriegera. Jest to kulminacja trendu który w połowie XVI wieku zapoczątkowała seria rycin kostiumowych autorstwa Enei Vico. Pierwsza część księgi przedstawia ubiory europejskie, wliczając Turcję osmańską, druga zaś stroje z Afryki i Azji, między innymi perskie, mauretańskie czy arabskie.
Autorem tej wspaniałej księgi wydrukowanej w weneckim warsztacie w 1598 roku jest Cesare Vecellio. Dołączył on do warsztatu swojego sławnego kuzyna Tycjana przed rokiem 1548, a księgi publikował od roku 1570. Księga oryginalnie zawierała 420 drzeworyty przedstawiające kostiumy autorstwa Christophera Kriegera. Jest to kulminacja trendu który w połowie XVI wieku zapoczątkowała seria rycin kostiumowych autorstwa Enei Vico. Pierwsza część księgi przedstawia ubiory europejskie, wliczając Turcję osmańską, druga zaś stroje z Afryki i Azji, między innymi perskie, mauretańskie czy arabskie.
Autorem tej wspaniałej księgi wydrukowanej w weneckim warsztacie w 1598 roku jest Cesare Vecellio. Dołączył on do warsztatu swojego sławnego kuzyna Tycjana przed rokiem 1548, a księgi publikował od roku 1570. Księga oryginalnie zawierała 420 drzeworyty przedstawiające kostiumy autorstwa Christophera Kriegera. Jest to kulminacja trendu który w połowie XVI wieku zapoczątkowała seria rycin kostiumowych autorstwa Enei Vico. Pierwsza część księgi przedstawia ubiory europejskie, wliczając Turcję osmańską, druga zaś stroje z Afryki i Azji, między innymi perskie, mauretańskie czy arabskie.