przygoda
"Starter" do 7 już edycji popularnego systemu RPG Call of Cthulhu. Wszystkie najważniejsze zasady w pigułce! Czy odważysz się odkryć tajemnice Wielkich Przedwiecznych?
Osobna przygoda do popularnego systemu RPG Call of Cthulhu, w postaci rozgrywki paragrafowej. Idealna do szybkiego rozegrania w jeden wieczór.
Bardzo dawno temu żył doktor, a nazywał się Dolittle, John Dolittle. Doktor bardzo lubił zwierzęta i posiadał ich sporą gromadkę. Poza złotą rybką, mieszkającą w stawie z tyłu ogrodu, trzymał króliki w spiżarni, białe myszki w fortepianie, wiewiórkę w bieliźniarce i jeża w piwnicy. Poza tym posiadał jeszcze: kurczaki, gołębie, dwie owieczki i wiele innych stworzeń. Do jego ulubieńców należeli: kaczka Dab-Dab, pies Jip, świnka Geb-Geb, papuga Polinezja i sowa imieniem Tu-Tu. Doktor był postacią doprawdy niezwykłą - potrafił rozmawiać ze zwierzętami! Pewnego dnia doktor otrzymał wiadomość z Afryki - małpy potrzebują jego pomocy. Natychmiast więc wraz ze swymi zwierzęcymi przyjaciółmi doktor wyrusza w podróż na Czarny Ląd, podczas której przyjaciele przeżywają mnóstwo zdumiewających przygód!
Koniec lat 50-tych. Irka z koleżankami spędza wakacje nad morzem w obozie cyrkowym. Kiedy wraca do domu zabiera ze sobą kotka, znajdkę o imieniu Czarka. Kot płata figle ale jednocześnie zaczyna rosnąć. W końcu okazuje się, że nie jest to kotek tylko pantera, która uciekła z cyrku. Irka wraz z innymi dziećmi z podwórka postanawiają walczyć o Czarkę.
Czeska bajka dla dzieci z ilustracjami opowiadająca o przygodach Klauna Ferdynanda,
Klon Kukiego powrócił i szuka tajemniczej kostki do gry. Wraz ze służącymi mu robotami włamuje się do Galerii Globo. O włamanie zostaje oskarżony Kuki i musi uciekać z domu. Odnajduje kostkę, która ma potężną moc, lecz wciąga posiadacza do niebezpiecznej gry. Kuki, Gabi i Blubek wyruszają na poszukiwanie klona. Prowadzi ich skorpion zdrajca. Kuki i przyjaciele zostają porwani do podziemnej twierdzy klona. Muszą pokonać olbrzymie roboty, sterowane nietoperze i pułapki skorpiona. Ta wyprawa okaże się grą, którą nie łatwo jest wygrać.
Czy krowy mogą zjeżdżać ze zjeżdżalni? I to takiej, z której wpada się prosto do jeziora? Mama Mu jak zwykle udowodni, że krowy potrafią się bawić równie wesoło jak dzieci. Nie zniechęci jej nawet krytyka i pouczanie Pana Wrony. Tylko co zrobić z powyginaną po zjeździe zjeżdżalnią? Jak ją naprawić? Trzeba z tym zdążyć, zanim wrócą dzieci!