Mangi i inne komiksy wschodnie
- Wszystkie kategorie
- ***** ***
- ALBUMY
- ANTYKWARYCZNE DO 1945 ROKU
- BIOGRAFIE, LISTY i WSPOMNIENIA
- EZOTERYKA I PARANAUKOWE
- GRAFIKA I MALARSTWO
- GRY FABULARNE, RPG
- HISTORIA I ARCHEOLOGIA
- HUMOR, MAKSYMY I AFORYZMY
- JUDAICA
- KINO I TEATR, RADIO I TELEWIZJA
- KOMIKSY
- LITERATURA DZIECIĘCA
- LITERATURA FAKTU
- LITERATURA FANTASTYCZNA
- LITERATURA KRYMINALNA I SENSACYJNA
- LITERATURA MŁODZIEŻOWA
- LITERATURA PIĘKNA
- MAPY
- MARKETING, ZARZĄDZANIE I BIZNES
- MUZYKA
- NAUKA JĘZYKÓW
- NAUKI HUMANISTYCZNE
- NAUKI ŚCISŁE
- OBCOJĘZYCZNE
- POCZTÓWKI, WIDOKÓWKI I ZDJĘCIA
- PODRÓŻE
- POLITYKA
- PORADNIKI
- POWIEŚĆ HISTORYCZNA
- ROMANSE I POWIEŚCI OBYCZAJOWE
- SŁOWNIKI, ENCYKLOPEDIE, LEKSYKONY
- SPORT I SZTUKI WALKI
- SZTUKA
- TECHNIKA
- VARSAVIANA
- WIERZENIA I RELIGIE
- ZABYTKI TECHNIKI
Przyjaciółka siedemnastoletniej Asami Kawakami, Chiharu, przestała pojawiać się w szkole i odbierać telefon. Teraz woli spędzać cały swój czas, grając w grę komputerową o tytule “Portus”. Kiedy popełnia samobójstwo, Asami i jej nauczyciel, Keigo Sawa, postanawiają odkryć, co wydarzyło się w życiu zmarłej. Są tym bardziej zaniepokojeni, że istnieje pewna legenda miejska powiązana z grą, na punkcie której Chiharu miała obsesję. Ponoć jest w niej ukryty poziom, gdzie pojawia się dziwny chłopiec i pyta: “czy chcesz przejść na drugą stronę?”. Gdy ktoś odpowiada twierdząco, umiera.
Gdy okazuje się, że tytuł królewski prawowicie należy do rodu Reiss, Erwin wraz z korpusem zwiadowczym postanawia dokonać przewrotu i umieścić na tronie Historię. Ich plany krzyżuje jednak elitarna, dowodzona przez wyjątkowo brutalnego mordercę jednostka żandarmerii, której udaje się porwać Erena i Christę. Z pomocą ruszają im towarzysze broni pod dowództwem kapitana Levia...
Podczas gdy Gareki szykuje się do pierwszego egzaminu, załoga Statku Drugiego ze wsparciem Jikiego i Kiichi przygotowuje się do kolejnej niebezpiecznej misji. Kiichi wraz z Tsukumo mają w przebraniach zinfiltrować rezydencję pewnego wpływowego projektanta mody, który prawdopodobnie ukrywa jednego ze wspólników Azany. Tymczasem kapitanowie Hirato i Tsukitachi udają się na zebranie zorganizowane przez włodarzy CYRK‑u i Wieży Badań.
Zaskakujaco złe wyniki egzaminów wstępnych na Todaj, sprawiają, że między Keitaro i Naru dochodzi do serii gwałtownych sprzeczek. Naru obwinia Urashime o swoje niepowodzenia w nauce. Rozżalony z tego powodu, a na dodatek gnebiony przez mieszkanki Hinaty, Keitaro decyduje się na wyprawę w szeroki świat. Los sprawia, że tę samą drogę ucieczki obrała pewna młoda dama...
UNIKALNY, 14 tom znakomitej serii, łączącej elementy komediowe z fantastycznymi.
Fujii Minami jest dwudziestosiedmioletnią kobietą pracującą w renomowanej agencji reklamowej. Sukces zawodowy wymaga jednak wielu wyrzeczeń. Nadgodziny, praca w niedziele to tylko niektóre z „uroków” budowania mocnej pozycji w firmie. W takich warunkach bardzo ciężko jest zorganizować swoje życie osobiste. Fujii od siedmiu lat ma stałego partnera, jednak coraz częściej zastanawia się, ile tak naprawdę wart jest ten związek.
Senpai, zły na Morinagę za złamanie obietnicy, postanawia przenocować u pani Matsudy. Tymczasem Tetsuhiro dochodzi do wniosku, że skoro plany na życie u boku ukochanego właśnie legły w gruzach, to może jednak powinien rozważyć propozycję pracy w w firmie farmaceutycznej. Niewesołe rozmyślania przerywa mu pojawienie się Kunihiro. Starszy brat prosi o pomoc w skontaktowaniu się z Masakim.